Barion Pixel
ÁSZF - Adatkezelés

Adatkezelési Tájékoztató

  1. Általános rendelkezések, a tájékoztató célja

 

    1. A jelen adatvédelmi tájékoztató célja, hogy az Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. (székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép., cégjegyzékszám: 01-09-913230, adószám: 22288332-2-41, e-mail cím: hello@oenonprofit.hu; a továbbiakban: „Adatkezelő”) rendezvényszervezési tevékenységéhez kapcsolódó adatkezelési tevékenységről tájékoztatást nyújtson.

 

    1. Az Adatkezelő az Óbudai Egyetem 100%-os tulajdonában álló nonprofit gazdasági társaságként elsősorban az Óbudai Egyetem hallgatóinak, másodsorban az Adatkezelő által az Óbudai Egyetem diákéletével összefüggésben kizárólag vagy másokkal együttesen szervezett rendezvényekre regisztrálók, illetőleg az ilyen rendezvényeken részt vevők személyes adatait kezeli.

 

    1. Az adatkezelési tájékoztató hatálya kiterjed valamennyi, az Adatkezelő által szervezett hallgatói eseményre és rendezvényre, tekintet nélkül arra, hogy a résztvevők jelentkezése jegyvásárlással, vagy jelentkezési lap kitöltésével történik, így különösen a jelen adatkezelési tájékoztató hatálya alá tartozik valamennyi gólyatábor, egyetemi fesztivál, állásbörze, konferenciák és tudományos diákköri konferenciák, előadások (a továbbiakban együttesen: „Rendezvény”).

 

    1. A rendezvényekre történő jelentkezés történhet online, személyesen vagy írásban. Az adatkezelési tájékoztatót az Adatkezelő a honlapján közzéteszi, illetőleg elektronikus úton történő jelentkezések, jegyvásárlások esetében a visszaigazolás során külön is megküldi a résztvevőknek elektronikus levélben.

 

    1. Jelen tájékoztató rögzíti az Adatkezelő által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket, amelyek révén az Adatkezelő biztosítja, hogy a Rendezvényekkel összefüggésben nyújtott szolgáltatások során vele kapcsolatba kerülő természetes személyek személyiségi jogai ne sérüljenek.

 

    1. Az Adatkezelő fenntartja a jogát arra, hogy adatvédelmi politikáját és egyben a jelen tájékoztató tartalmát az általa nyújtott szolgáltatások változása esetén, valamint a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, egyoldalúan módosítsa. Jelen szabályzat bármilyen változásáról az Adatkezelő az érintetteket a változással egyidejűleg értesíti a [*] honlapon történő közzététellel. Amennyiben a változás egy már meghirdetett, de még megrendezésre nem kerülő Rendezvényt is érint, úgy az Adatkezelő a Rendezvény már ismert résztvevőit e-mailben külön is tájékoztatja.

 

  1. Az adatkezelő adatai

 

Név: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft.

Székhely és levelezési cím: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

Telefonszám: +36 70 340 9349

E-mail cím: hello@oenonprofit.hu

Törvényes képviselő: Mezei Miklós ügyvezető

 

  1. Adatkezeléssel érintettek köre

 

    1. Azon természetes személyek (továbbiakban: „Érintettek”), akik valamely Rendezvényre jegyvásárlás vagy regisztráció útján jelentkeztek, illetőleg a Rendezvényen egyébként részt vesznek, illetőleg az Adatkezelő hírlevelére feliratkoznak.
  1. Az adatkezelési tevékenység, a kezelt adatok köre

 

    1. Jelentkezés, részvétel az Adatkezelő által szervezett Rendezvényeken

 

Az adatkezelés célja:

Az Adatkezelő által szervezett és meghirdetett Rendezvényekre való regisztráció, jegyvásárlás lebonyolítása.

 

Az adatkezelés jogalapja:

Szerződés teljesítése, illetőleg az Érintett önkéntes hozzájárulása

Érintettek:

Bármely természetes személy, akinek a Rendezvényen való részvétel elérhető. Az Érintettek köre Rendezvényenként változik (kizárólag egyetemi hallgatóknak, illetőleg szélesebb kör számára meghirdetett rendezvények).

Személyes adatok köre:

A személyes adatok köre Rendezvényenként változik. Valamennyi Rendezvényen való részvételhez szükséges adatok:

 

  • résztvevő teljes neve;
  • résztvevő telefonszáma;
  • kapcsolattartási e-mail címe (jegy megküldéséhez is szükséges);
  • résztvevő személyazonosító igazolvány száma

 

Amennyiben az Óbudai Egyetemmel együttműködésben kerül sor a rendezvény megszervezésre, illetőleg az Óbudai Egyetem hallgatói kedvezményben részesülnek, vagy egyébként a Rendezvény kizárólag az Óbudai Egyetem hallgatóinak szól:

 

  • a hallgató NEPTUN kódja;

 

Amennyiben a Rendezvény éjszakai szálláshely szolgálatást is tartalmaz, illetőleg külföldi tartózkodásra szól, az Adatkezelő egy esetleges baleset, veszélyhelyzet esetére értesítendő személy nevét és kapcsolattartási telefonszámát is rögzíti.

 

Adatmegőrzés ideje:

A Rendezvény napját követő 5. (ötödik) év vége.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Amennyiben a Rendezvény az Óbudai Egyetemmel együttműködésben, illetőleg az Óbudai Egyetem hallgatóinak szól, vagy ezek a hallgatók kedvezményben részesülnek, úgy az Óbudai Egyetem felé az Adatkezelő továbbítja a hallgató nevét, NEPTUN kódját és diákigazolványának/egyéb személyazonosító okmányának számát.

 

A további adatfeldolgozókról (pl.: szálláshely szolgáltatók) a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek az egyes Rendezvények szerinti bontásban.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben az Érintett a regisztrációhoz szükséges kötelező adatokat nem adja meg, a regisztrációt nem tudja elvégezni és a Rendezvényen nem tud részt venni.

Amennyiben az Érintett a kedvezmények érvényesítéséhez szükséges adatokat nem adja meg, úgy nem tud kedvezményt érvényesíteni.

 

    1.  Számlázás

 

 

Az adatkezelés célja:

A Rendezvény ellenértékéről szóló számla kiállítása.

 

Az adatkezelés jogalapja:

GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, jogi kötelezettség teljesítése a számvitelről szóló 2000. évi. C. törvény 169. § (1) bekezdése alapján.

Érintettek:

A szolgáltatást igénybe vevő természetes személyek.

Személyes adatok köre:

A számla kiállításához a következő adatok szükségesek:
 

  • résztvevő teljes neve;
  • a résztvevő címe; 
  • kapcsolattartási e-mail címe (elektronikus számlázás esetén). 

 

Kedvezmény érvényesítése esetén:

 

  • résztvevő neve;
  • résztvevő NEPTUN kódja; és
  • résztvevő diákigazolványának/egyéb személyazonosító okmányának száma. 

 

Adatmegőrzés ideje:

A számla kiállításának napját követő 8. (nyolcadik) év vége.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

A számlakiállítással összefüggő adatok adatfeldolgozója a Billingo Technologies Zrt. A további adatfeldolgozók a [*] címen érhetők el.

 

Hallgatói kedvezmény érvényesítése esetén adatfeldolgozó az Óbudai Egyetem a kedvezményre való jogosultság ellenőrzéséhez szükséges mértékben.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása kötelező, elmaradása esetén a számla nem állítható ki, így a Rendezvényre történő jelentkezés nem fogadható be.

 

    1. Fénykép és videofelvétel készítése a Rendezvényeken

 

 

Az adatkezelés célja:

A rendezvény során fénykép-és videófelvételek készítése, valamint ezek felhasználása, az esemény dokumentálása.

 

Az adatkezelés jogalapja:

Az Érintett önkéntes hozzájárulása.

Érintettek:

Bármely természetes személy, aki az eseményeken megjelenik-

Személyes adatok köre:

Természetes személyek képmása, hangfelvétele, videofelvétele.

Adatmegőrzés ideje:

A hozzájárulás visszavonásáig.

 

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Az esetleges adatfeldolgozók a [*] címen érhetők el.

 

Hallgatói rendezvény esetén adatkezelő, illetőleg adatfeldolgozó az Óbudai Egyetem is.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntes. Amennyiben nem adja meg a hozzájárulását nem fog szerepelni a rendezvényen készített fotón, videofelvételen.

 

    1. A Rendezvények meghívott vendégeinek, előadóinak adatai

 

Az adatkezelés célja:

A Rendezvényen előadóként, meghívottként részt vevő személy adatainak kezelése a Rendezvény szervezése és lebonyolítása során.

 

Az adatkezelés jogalapja:

Szerződés teljesítése, illetőleg az Érintett önkéntes hozzájárulása.

 

Érintettek:

Bármely természetes személy, aki a Rendezvényen előadóként, meghívott vendégként vesz részt.

Személyes adatok köre:

A meghívott előadók vendégek alábbi adatait kezeljük:

 

  • résztvevő teljes neve;
  • résztvevő telefonszáma;
  • kapcsolattartási e-mail címe.

 

Adatmegőrzés ideje:

A Rendezvény napját követő 5. (ötödik) év vége.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Amennyiben a Rendezvény az Óbudai Egyetemmel együttműködésben kerül megrendezésre, a meghívott előadók, vendégek személyes adatai az Óbudai Egyetemnek továbbításra kerülhetnek.

 

A további adatfeldolgozókról (pl.: szálláshely szolgáltatók) a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek az egyes Rendezvények szerinti bontásban.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben az Érintett az adatkezeléshez nem járul hozzá, előadóként, meghívott vendégként nem tud részt venni a Rendezvényen.

 

    1. Hírlevélre történő feliratkozás

 

Az adatkezelés célja:

Hírlevelek küldése elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján.

 

Az adatkezelés jogalapja:

Az Érintett önkéntes hozzájárulása.

 

Érintettek:

Bármely természetes személy.

Személyes adatok köre:

Név, e-mail cím.

Adatmegőrzés ideje:

A hozzájárulás visszavonásáig vagy a feliratkozásról történő leiratkozás időpontjától számított 30 napig.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Az esetleges adatfeldolgozókról a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben nem adja meg a hírlevél feliratkozáshoz a szükséges adatokat, akkor nem fogunk tudni hírlevelet küldeni.

 

    1. Panaszkezelés

 

Az adatkezelés célja:

Bármely eseménnyel, azzal kapcsolatban bármilyen panasz kezelése.

 

Az adatkezelés jogalapja:

GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, jogi kötelezettség teljesítése

 

Érintettek:

Bármely természetes személy.

Személyes adatok köre:

Név, e-mail cím, telefonszám.

Adatmegőrzés ideje:

A panasz kivizsgálását követően a válasz megküldését követő 5. (ötödik) év végéig.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Az esetleges adatfeldolgozókról a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, akkor előfordulhat, hogy panaszát nem tudjuk kivizsgálni.

 

    1. Állásbörze

 

Az adatkezelés célja:

Az állásbörzén kiállítóként történő regisztráció.

 

Az adatkezelés jogalapja:

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, szerződésteljesítése

 

Érintettek:

Az adott Rendezvényen (állásbörzén) kiállítóként részt vevő természetes személy.

Személyes adatok köre:

A kiállító cég neve, kapcsolattartó neve, e-mail címe.

Adatmegőrzés ideje:

A Rendezvény megtartását követő 5. (ötödik) év végéig.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Az esetleges adatfeldolgozókról a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, akkor a Rendezvényen (állásbörzén) kiállítóként nem fog tudni részt venni.

 

    1. Nyereményjátékok

 

Az adatkezelés célja:

Az Adatkezelő által időről időre meghirdetett nyereményjáték lebonyolítása, kapcsolattartás a résztvevőkkel.

 

Az adatkezelés jogalapja:

Az Érintett önkéntes hozzájárulása.

 

Érintettek:

Az adott nyereményjátékban részt vevő természetes személy.

Személyes adatok köre:

Az Érintett neve, e-mail címe.

Adatmegőrzés ideje:

Visszavonásig, legkésőbb a nyeremény átvételére nyitva álló határidőt követő napig.

Adattovábbítás, adatfeldolgozók:

Adattovábbítás harmadik országba nem történik.

 

Az esetleges adatfeldolgozókról a [*] weboldalon tájékozódhatnak az Érintettek.

Adatszolgáltatás módja, következménye:

Az adatok megadása önkéntesen történik.

Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, illetőleg az adatkezeléshez adott hozzájárulását visszavonja, akkor a nyereményjátékban nem fog tudni részt venni.

 

  1. Az Adatkezelő munkavállalóinak kötelezettségei az adatkezelés során

 

    1. Az Adatkezelő tudomására jutott személyes adatokat kizárólag az Adatkezelőnek a jelen tájékoztatóban meghatározott adatkezelési célok megvalósításában közreműködő munkavállalói ismerhetik meg, akiket munkaszerződésük, a foglalkoztatásukra vonatkozó jogszabályi rendelkezések, vagy az Adatkezelő utasítása alapján valamennyi, általuk megismert adat tekintetében titoktartási kötelezettség terhel.

 

    1. A munkavállaló sem a munkaviszony fennállása alatt, sem annak megszűnése után nem hozhat nyilvánosságra és közölhet más személlyel, illetve tehet hozzáférhetővé más személy számára bármely, a munkaviszony során megismert, az érintettekkel kapcsolatos személyes adatot.

 

    1. A munkavállaló a munkaviszony során megismert személyes adatot akkor közölheti valamely más munkavállalóval, ha erre munkavégzéséhez szükség van. A munkavállaló a munkaviszony során megismert személyes adatot egyéb harmadik személlyel csak a munkáltatói jogok gyakorlójának az engedélyével közölhet. A munkavállaló a munkaviszony során megismert személyes adatot csak a munkáltatói jogok gyakorlójának engedélyével vihet el, vagy továbbíthat a munkáltató székhelyéről vagy telephelyéről, tekintet nélkül arra, hogy az elvitel mely eszköz igénybevételével vagy a továbbítás mely módon történik.

 

    1. A munkavállaló köteles a munkáltatói jogok gyakorlójának azonnal jelenteni, ha a jelen szabályzat megsértése a tudomására jut.

 

    1. Az Adatkezelő tevékenységéért, jelen adatkezelési szabályzat betartásáért az ügyvezető a felelős.

 

  1. Az adatkezelés technikai lebonyolítása

 

    1. Az Adatkezelő az érintettek személyes adatait kizárólag elektronikus úton, magyarországi szervereken tárolja, a személyes adatok sem hazai, sem harmadik országban lévő adatkezelő vagy adatfeldolgozó részére nem kerülnek átadásra.

 

    1. Az Adatkezelő a személyes adatok biztonságáról megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel gondoskodik. Az Adatkezelő a személyes adatok kezelésére, tárolására szolgáló számítástechnikai berendezéseket megfelelő védelemmel (jelszó, tűzfal) látja el, valamint biztosítja, hogy ezen berendezésekhez csak az arra jogosultak férhessenek hozzá. Az Adatkezelő gondoskodik továbbá arról, hogy a személyes adatok vis maior esetén se sérüljenek, semmisüljenek meg, vagy váljanak megismerhetővé.

 

 

  1. Az érintett személyek adatkezeléssel kapcsolatos jogai

 

    1. Az érintett kérelmezheti az Adatkezelőnél:

 

      1. Tájékoztatását személyes adatai kezeléséről: az érintett kérelmére az Adatkezelő a kérelem beérkezésétől számított legfeljebb 30 napon belül tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. A tájékoztatás megtagadására kizárólag törvényben szabályozott esetekben van lehetőség. A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az Adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben az Adatkezelő költségtérítést állapíthat meg.

 

      1. Személyes adatainak helyesbítését: ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az Adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot saját hatáskörben, egyébként az érintett kérelmére helyesbíti.

 

      1. Személyes adatainak kiegészítését: ha a személyes adat a kiegészítésre szorulnak, és a kiegészítendő személyes adat az Adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot saját hatáskörben, egyébként az érintett kérelmére helyesbíti.

 

      1. Személyes adatainak törlését: a személyes adatot az Adatkezelő törli, ha kezelése jogellenes; az érintett kéri; az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának határideje lejárt, azt a bíróság vagy hatóság elrendelte.

 

      1. Személyes adatainak zárolását: törlés helyett az Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

 

      1. Személyes adatainak hordozhatóságát: az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja az érintett Adatkezelőtől, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.

 

    1. Az Érintett az előbbieken túl tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges.

 

    1. Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

 

    1. A fenti jogosultságok részletezését az az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) 14-19. §, illetve 21. § szakaszai tartalmazzák. Az érintett a jogainak megsértése esetén, illetve az Infotv-ben meghatározott egyéb esetekben bírósághoz fordulhat (Infotv. 22. §). A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az Érintett választása szerint – az Érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

 

    1. Az Érintett jogosult továbbá panaszt benyújtani a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz az által jogellenesnek vélt adatkezeléssel kapcsolatosan.

 

  1. Záró rendelkezések

 

    1. A honlap felkeresése esetén a látogató IP-címe regisztrálásra kerülhet, a honlap üzemeltetése során használt informatikai megoldások azonban nem teszik lehetővé, hogy az Adatkezelő a látogatók személyes adataihoz hozzáférjen, ezen adatok kizárólag a honlap fejlesztése, az azon keresztül elérhető szolgáltatások javítása érdekében kerülnek felhasználásra (statisztikák és elemzések készítésére).

 

    1. A weboldal az első látogatás során ún. “cookie”-t telepíthet a látogató számítógépének, telefonjának merevlemezén, memóriájában annak érdekében, hogy az oldal további felkeresése esetén a lap tartalma és a barangolás, navigálás gyorsabbá és egyszerűbbé váljon. A “cookie” letöltésének megtagadása esetén a lap egyes elemi esetlegesen nem válnak megjeleníthetővé.

 

    1.  Az Adatkezelő fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre a honlapon, illetve a honlapot vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse. Az Adatkezelő nem garantálja a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát és hibamentességét, az üzemzavar miatt esetlegesen bekövetkező károkért az Adatkezelő nem vállal felelősséget.

 

    1. Az Adatkezelő www.facebook.com közösségi oldalon megtalálható profilját követő természetes személyek azon személyes adatait, amelyekhez az Adatkezelő jogosult hozzáférni, megismerni semmilyen módon nem kezelheti vagy továbbíthatja.

 

    1. Az Érintett ugyanakkor tudomásul veszi és elfogadja, hogy az Adatkezelő az általa a Rendezvényen készített kép- és hangfelvételt a közösségi oldalon, saját profilján közzéteheti, akkor is, ha azon az érintett egyedileg azonosítható módon jelenik meg. Az érintett a Rendezvényen való részvételével összefüggésben közzétett felvétel eltávolítását kérheti az Adatkezelőtől a jelen tájékoztatóban rögzítetteknek megfelelően.

 

    1. Az Adatkezelőt az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt köteles megtéríteni, kivéve, ha a kár a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

A jelen szabályzatban nem rendezett kérdésekben a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, 2011. évi CXII. törvény, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról , az Európai Parlament és Tanács  (EU) 2016/679 sz. rendelete (GDPR) és a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Általános Szerződési Feltételek

hatályos: 2024.02.27-től

  1. Bevezetés

 

    1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) határozza meg az Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. (székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép., cégjegyzékszám: 01-09-913230, adószám: 22288332-2-41, e-mail cím: hello@oenonprofit.hu; a továbbiakban: „Szolgáltató”) részben a kizárólag saját maga által szervezett rendezvényekre, részben az Óbudai Egyetemmel (székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 96/B.; adószám: 15773063-2-41; intézményi azonosító: FI 12904; statisztikai számjele: 15773063-8542-312-01; törzsszám: 773065; a továbbiakban: „Egyetem”), illetőleg annak különböző szervezeti egységeivel vagy önálló jogi személyiséggel nem rendelkező intézményeivel (így különösen a Hallgatói Önkormányzat) együttműködésben szervezett rendezvényekre (a továbbiakban: „Rendezvény”) történő belépőjegyek, bérletek és voucherek (a továbbiakban együttesen: „Belépőjegyek”) megvásárlásának rendjét és feltételeit. A Szolgáltató az Egyetemmel kötött megállapodásai alapján a Rendezvényekre szóló Belépőjegyek kizárólagos forgalmazására jogosult.

 

    1. A jelen ÁSZF szabályozza az internetes jegyértékesítési rendszert használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: „Vásárló”); a Szolgáltató és a Vásárló együttes említése esetén a továbbiakban: „Felek”) között keletkező jogokat és kötelezettségeket.

 

    1. ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változásoknak a jegyvásárlási weboldalon (a továbbiakban: „Honlap”) történő közzététele útján értesíti. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell csak alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú, így nem érinti a korábbi vásárlásokat, kivéve, ha az adott szabályok a Vásárlóra nézve kedvezőbbek vagy eltérést nem engedő jogszabály kötelezően alkalmazni rendeli azokat. 

 

  1. Szolgáltató

Név: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft.

Székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

Levelezési cím: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

Képviselő neve: Mezei Miklós

Cégjegyzékszám: 01 09 913230

Bejegyző Bíróság neve: Budapest Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Adószám: 22288332-2-41

Közösségi adószám: HU22288332

Számlavezető pénzintézet: Erste Bank Hungary Zrt. (1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.)

Számlaszám: 11600006-00000000-2064312

E-mail cím: hello@nonprofit.uni-obuda.hu

 

  1. Az értékesített termékek köre

 

    1. A Szolgáltató online internetes rendszert (a továbbiakban: „Rendszer”) üzemeltet a Rendezvényekre szóló Belépőjegyek megvásárlásának elősegítésére.

 

    1. A Szolgáltató jogosult a saját weblapján a jegyértékesítési szolgáltatáson túlmenően más szolgáltatásokat is nyújtani, más termékeket is értékesíteni, illetve olyan jegyeket is értékesíteni, amelyek nem a Szolgáltató Rendszeréből származnak. Ezekre a szolgáltatásokra és termékértékesítésekre a jelen ÁSZF nem vonatkozik, mivel ez az ÁSZF kizárólag a Szolgáltató által biztosított jegy- és egyéb árucikk, vagy szolgáltatás értékesítési tevékenységre vonatkozó szabályokat rögzíti.

 

    1.  A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyhez engedély szükséges és ezáltal engedélyköteles.

 

    1. A Szolgáltató esetenként bizományosként is eljárhat azon rendezvények tekintetében, amelyek nem minősülnek Rendezvénynek, azaz amelyek megszervezésében a Szolgáltató nem vesz részt. Ilyen esetben az adott rendezvény szervezőjével megkötött bizományosi megállapodás alapján kerül sor a jegyértékesítésre. A Szolgáltató külön feltünteti azokat a rendezvényeket, amelyek esetében bizományosként jár el és amelyek szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt. Az ilyen rendezvények esetén a Szolgáltató tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésében való bizományosi részvételre korlátozódik. A Szolgáltató ennek megfelelően kereskedőnek minősül. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása az adott Rendezvény szervezőjének (a továbbiakban: „Rendezvényszervező”) kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, sportolók, más előadók szereplése, illetve a Rendezvény minősége, lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán.

 

  1. A honlapon történő vásárlás

 

A megrendelés folyamata

 

    1. A látogató megérkezik az oldalra, ahol ki kell választania, melyik – értékesítési időszakban lévő – esemény termékei közül kíván vásárolni. Az esemény kiválasztása után megjelennek az adott eseménynél elérhető fő termék-kategóriák, ide a látogató később is visszatérhet.

 

    1. A megfelelő kategória kiválasztása után jelennek meg a vásárolható termékek, amelyeket a látogató kosárba tehet. Kosárba rakás előtt egyes termékeknél a vásárlótól adatokat kérhet be az oldal, ezek lehetnek adattípustól függően kötelező vagy opcionális mezők. Az adatok megadása után bizonyos termékeknél a rendszer felkínál kiegészítő termékeket is, amelyekből ugyancsak rakhat kosárba a vásárló.

 

    1. A kosárban lévő termékeket a “Kosár” gombra kattintva tudja megtekinteni a vásárló, ahol az adott tételeket egyesével tudja törölni is.

 

    1. A vásárlás folytatásához a “Pénztár” gombra kattintva eljut a vásárló az ún. check-out oldalra. Itt a kötelező és opcionális személyes és számlázási adatok megadása után lehetőség van ellenőrizni a feladandó rendelést az összegző oldalon, ahol megjelennek a rendelni kívánt termékek, a megadott személyes adatok, illetve a fizetendő végösszeg.

 

    1. A rendelés feladása előtt a vásárló kiválasztja a fizetési módot, majd feladja a rendelést. A rendelés csak abban az esetben adható fel, ha a kötelezően kitöltendő mezők hiánytalanul kitöltésre kerülnek, illetve a Fogyasztó elfogadja az ÁSZF-et és a hozzá tartozó Adatkezelési Szabályzatot, valamint az adott rendezvényre vonatkozó érvényes Házirendet. Ezután a rendszer tájékoztatja a Fogyasztót, hogy átirányítja a fizetési oldalra, amely fizetési módonként különbözik. Itt a Fogyasztó online fizeti a végösszeget, majd visszairányítja a sikeres/sikertelen rendelés oldalra. Sikertelen rendelés esetén az oldal tájékoztatja a vásárlót a hiba okáról, sikeres rendelés esetén pedig a siker tényéről. Sikeres vásárlás esetén a rendszer továbbá egy emailt is kiküld a vásárló korábban megadott email címére, amelyben a vásárlás részletei mellett a számla is megtalálható, a generált voucherekkel együtt.
    2. A Rendszerben, illetőleg a Honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a jogszabály alapján a Vásárló minősül ajánlattevőnek. A Szolgáltató a Vásárló ajánlatát megvizsgálja és azt visszautasítja, vagy elfogadja. Elfogadás esetén jön létre a szerződés. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges. Faxon, telefonon, e-mailen, levélben rendelés leadására nincs lehetőség, az ilyen módon érkezett megrendelések nem kerülnek teljesítésre.

 

    1.  A jelen ÁSZF alapján értékesítésre kerülő jegyeket 18. életévét betöltött természetes személy vásárolhatja meg. Bármely személyes adata megadása egyben a Vásárló arra vonatkozó jognyilatkozata, hogy a 18. életévét betöltötte. A Vásárló a "Fizetés" vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, a jelen ÁSZF rendelkezéseit és a konkrét termékek megvásárlására vonatkozó egyedi feltételeket.

 

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

 

    1. A Szolgáltató a Vásárlót 72 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Vásárló nem kapja meg 72 órán belül a visszaigazolást, úgy a Vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

 

    1. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt szolgáltatás(ok) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

Vásárlói regisztráció

 

    1. A Vásárló regisztrálni, a „Bejelentkezés/Regisztráció” feliratú gombra kattintást követően egy e-mail cím és egyéb adatok megadásával tud (további részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban).

 

    1. A regisztráció kötelező, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Belépőjegyek jelentős részét kizárólagosan az Óbudai Egyetem hallgatóinak értékesíti, azok harmadik személyek számára nem elérhetők.

 

    1. A Vásárló a sikeres regisztrációt követően a belépési felületen a belépési adatait megadva tud belépni a felhasználó fiókjába. A Vásárló bármikor jogosult a regisztrációját törölni, az Honlapon erre a célra létrehozott felületen (belépés után személyes fiók, Profilom, Fiók törlése). Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. Ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

    1. A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. A hibás adatok megadásából adódó károkért (pl.: jogosulatlan személy általi Belépőjegyvásárlás) a Szolgáltató nem felelős.

 

    1. Annak érdekében, hogy a Vásárlók adataival, illetve e-mail címével ne lehessen visszaélni, a regisztráció során megadott e-mail címre a Szolgáltató e-mailt küld, amelyben felkéri a Vásárlót a regisztrációjának a megerősítésére. Amennyiben a regisztráció megerősítése 48 órán belül nem történik meg, úgy a Szolgáltató a regisztrációt – illetve a létrejött ideiglenes vásárlói fiókot - törli. A regisztráció megerősítésével egyidejűleg a Vásárló jogosult jelszót megadni a vásárlói fiókjához való biztonságos hozzáféréshez. A vásárlói fiók a regisztráció megerősítéséig ideiglenes státuszban van, a megerősítéssel jön létre véglegesen.

 

    1. A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

 

    1.    A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató, illetve a Rendezvényszervező a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni. Olyan Rendezvények esetében, ahol a Szolgáltató, illetve a Rendezvényszervező a Belépőjegyeket névre szólóan bocsátja ki és azok nem átruházhatóak, a Szolgáltató, illetőleg a Rendezvényszervező jogosult a Vásárló adatait ellenőrizni (ideértve a helyszíni ellenőrzést is).

 

    1. A Szolgáltató a Vásárló személyes adatait az adatkezelési tájékoztatójában részletezett szabályok szerint kezeli. Az Adatkezelési tájékoztató elérhető a vásárlási felület láblécében. A Szolgáltató felhívja a figyelmet arra is, hogy amennyiben a rendezvényt nem a Szolgáltató, hanem harmadik személy, mint Rendezvényszervező szervezi, úgy a Rendezvényszervező maga is közzé tehet a Rendezvényre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót. Ezek tartalmáért a Szolgáltatót felelősség nem terheli, akkor sem, ha azokat – a rendezvény szervezőjének, vagy a rendezvény színhelyének a kérésére – a Honlapon közzéteszi.

 

    1.  A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a vásárló által a jegyvásárlás során megadott személyes adatokat továbbíthassa a Rendezvényszervezőnek, illetve a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges más adatfeldolgozóknak.

 

    1.    A személyes adatok kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

A Weboldallal kapcsolatos egyéb rendelkezések

 

    1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

 

    1. A Szolgáltató jogosult a Rendszer vagy a kapcsolódó Honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Rendszert, illetőleg a Honlap elérhetőségét részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

 

    1. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a nem általa szervezett Rendezvények esetén a Rendezvényszervező(k)től beérkezett információkat eljuttassa az érdeklődőkhöz. Ugyanakkor a Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlapon az egyes Rendezvényekhez kapcsolódó olyan információkkal, tartalmakkal kapcsolatban, amelyeket a Rendezvényszervező maga rögzített a rendszerben, vagy a Rendezvényszervezőtől kapott információkat rögzítette a Szolgáltató munkatársa.

 

    1.   

 

  1. A szerződéssel kapcsolatos rendelkezések

 

    1. A Vásárló által tett ajánlat Szolgáltató általi visszaigazolásával egyidejűleg, annak elfogadása esetén, a Szolgáltató megküldi a Vásárlónak a megvásárolt Belépőjegyet elektronikus formában.

  

    1. A visszaigazolással a Felek között szolgáltatási, illetőleg adásvételi szerződés jön létre, annak függvényében, hogy a Szolgáltató bizományosként jár-e el, vagy a Rendezvény megszervezésében részt vesz.

 

    1. A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

    1. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

    1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, és utólag a megvásárolt jegyet érvénytelenítse, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.  

 

  1. A Rendezvényekkel és a Belépőjegyekkel kapcsolatos tájékoztatás

 

    1. A Rendezvény lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Rendezvény adatlapján. Az adatlapon, a Honlapon, valamint a Rendszerben  teljes körű tájékoztatás található a Szolgáltató által kínált Belépőjegyekről és azok bruttó, forintban megadott áráról (részvételi díjáról). A Szolgáltató nem árusít olyan termékeket, amelyekre az egységár feltüntetését a jogszabályok megkövetelnék (többféle kiszerelésben kapható vagy több darabos termékek). A Honlapon a Vásárló kizárólag regisztrációt követően tekintheti meg a Rendezvények adatait. Ennek oka, hogy a Rendezvények többsége az Óbudai Egyetem hallgatóinak, oktatóinak kerül megrendezésre, amelyet a Szolgáltató így ellenőriz.

 

    1.  A Szolgáltató neve, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe és üzleti tevékenységének helye a jelen ÁSZF 2. pontjában került feltüntetésre. Bizományosi értékesítés esetén a szolgáltatás közvetített szolgáltatást tartalmaz. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény, illetve rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegyen is szerepelnek.

 

    1. A Belépőjegy vételárát – részvételi díjat – általános forgalmi adót is tartalmazóan a vásárlási felület ún. "kosár" oldala tartalmazza. A Vásárlónak az egyes Belépőjegyeken túlmenően felmerülő esetleges költségeit (amelyek minden esetben opcionálisan igénybe vehető szolgáltatást takarnak) a Rendezvény részletes leírása tartalmazza.

 

    1. A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.

 

    1. A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.

 

    1. A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A fizetés és az elektronikus Belépőjegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba 72 órán belül megtörténik. Kiszállításra, nyomtatott Belépőjegy vásárlására nincs mód. A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek. Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.

 

    1.  A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.

 

    1. A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama a Rendezvény időpontjáig tart. A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.

 

  1. Számlázás, fizetés

 

    1. A Szolgáltató a Belépőjegyről számlát állít ki, melyet a Vásárló által megadott email címre küldött elektronikus levél útján bocsájt a Vásárló rendelkezésére.

 

    1. A Belépőjegyek megvásárlására kizárólag bankkártyás fizetés útján van lehetőség.

 

    1. A Vásárlót a Barion Payment Zrt. rendszerébe irányítjuk át, ott használhatja bankkártyáját vagy barion tárcáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a Barion Payment Zrt. oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. A rendelés végösszegével a rendelés leadása során terheljük meg bankkártyáját. Elfogadott bankkártyák: Mastercard vagy Maestro bankártya; Visa vagy Electron bankkártya; Amex bankkártya.

 

    1.  A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Jegyértékesítő nem vállal felelősséget.

 

  1. Belépőjegyek teljesítése

 

    1. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetettnek megfelelően a vásárlást visszaigazoló email és az annak mellékletét képező Belépőjegy, valamint a számla a vásárlást követően a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 72 órán belül eljusson a Vásárló által megadott e-mail címre. Mindazonáltal előfordulhatnak, olyan internet kimaradásból, szerverleállásból, egyéb technikai okokból felmerülő hibák vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemek, melyek megakadályozzák a csomag elektronikus kézbesítését. Ha az elektronikus levél tartalma nem egyezne meg a megrendelt szolgáltatásokkal, akkor azt tanácsoljuk, hogy a lehető leghamarabb levélben is jelezze a következő címen: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. - 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép. címen vagy e-mailben, az hello@oenonprofit.hu címen.

 

    1. Biztonsági okokból, minden bankkártyás rendelés ellenőrzés alá kerül. Annak érdekében, hogy rendelését érvényesnek tekinthessük, bizonyos esetekben kiegészítő adatok kérhetőek.
    2.  A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség. Amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vásárló hibás e-mail címet adott meg regisztrációja és/vagy vásárlása során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt a Vásárló nem tud üzenetet fogadni, a Szolgáltató kizárja a felelősségét a megrendelés kiküldésének meghiúsulásáért.

 

  1. Felhasználási feltételek

 

    1. A Vásárló a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

 

    1. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

 

    1. A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

 

    1. A Vásárló által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

  1. Szerzői jogok

 

    1. A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

 

  1. Felelősség

 

    1. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

 

    1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

 

    1. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló, a Rendezvényszervező, vagy harmadik személy szerződés-, illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.  

 

  1. Elállási jog

 

    1. A vásárlás a "Fizetés" vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdése l) pontja alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, tekintettel arra, hogy valamennyi Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól, vagy adott időszak alatt vehető igénybe. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a Rendezvény elmaradása esetének kivételével).

 

 

  1. A Rendezvények

 

    1. A Rendezvények adatait a Szolgáltató Honlapja, illetőleg Rendezvényszervező által szervezett események esetén a Rendezvényszervező honlapja, vagy más nyilvánosan hozzáférhető hely tartalmazza.

 

    1. A Vásárló a vásárlással tudomásul veszi, hogy a Rendezvények – tekintettel arra is, hogy a Rendezvények elsődlegesen az Óbudai Egyetem hallgatóinak kerülnek megszervezésre – a kellő számú érdeklődő hiánya esetén, illetőleg más a Szolgáltató, vagy Rendezvényszervező belső működésével összefüggő okból is elmaradhatnak. Ilyen esetben a Szolgáltatót felelősség nem terheli, köteles azonban a Belépőjegyek már megfizetett ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc (30) napon belül visszatéríteni.

 

    1. A Szolgáltató az általa szervezett Rendezvények tekintetében a Honlapon közzéteszi a részvételi jogosultságot, esetlegesen magatartáskódexet, vagy házirendet is. Amennyiben a Vásárló a Belépőjegyet úgy vásárolta meg, hogy arra nem lett volna jogosult (pl.: közvetítő útján), a Szolgáltató, illetőleg a Rendezvényszervező a Rendezvényre való bebocsátást megtagadja. Amennyiben a Vásárló a Rendezvény házirendjét felszólítás ellenére ismételten durván megsérti, saját vagy mások testi épségét veszélyezteti, a Szolgáltató, illetőleg Rendezvényszervező jogosult a Vásárlót, mint résztvevőt a Rendezvényről eltávolítani. Ilyen esetben a Vásárlót kártalanítás nem illeti meg.

 

  1. Jogérvényesítési lehetőségek, panasztétel

 

    1. Panaszt tenni a Szolgáltató 2. pontban megadott elérhetőségein lehet, akár elektronikus levélben, akár postai levél útján. Személyes, illetőleg telefon útján történő panasztételre korlátozottan van lehetőség.

 

    1. A beérkező panaszokat a Szolgáltató ügyintézője köteles a panaszfelvételi jegyzőkönyvben (a továbbiakban: „Jegyzőkönyv”) írásban rögzíteni. Egyebekben a Panaszok előterjesztésének formai követelményeire a jelen ÁSZF-ben meghatározottak az irányadók.

 

    1. A Jegyzőkönyv tartalmazza a Vásárló nevét, lakcímét; a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját; a fogyasztó panaszának részletes leírását, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét; a Szolgáltató nyilatkozatát a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges; a telefonon vagy szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát; a Jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét, valamint a Jegyzőkönyv felvevőjének aláírását.

 

    1. A Szolgáltató valamennyi hozzá benyújtott panaszt és az arról kiállított Jegyzőkönyvet a panasz-nyilvántartási rendszerében sorszámmal ellátva iktatja. A Szolgáltató panasz-nyilvántartási rendszerében fel kell tüntetni:
  1. a panaszos által tett panasz leírását, a tárgyát képező esemény vagy tény megjelölésével;
  2. a panasz benyújtásának időpontját;
  3. a panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló javaslat leírását;
  4. a panasz megoldására vagy rendezésére szolgáló intézkedés teljesítési határidejét és annak végrehajtásért felelős személy megnevezését.
    1. Amennyiben a panaszt nem arra jogosult személy (Vásárló, illetőleg törvényes vagy meghatalmazott képviselője) terjesztette elő, a Szolgáltató írásban felhívja erre a panaszt benyújtó személy figyelmét a panasz egyidejű elutasítása és az érintett Vásárló értesítése mellett. Panaszosnak minősül az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki a Szolgáltató eljárását nem valamely konkrét szolgáltatással, hanem egyéb, általa nyújtott szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységgel (pl. hirdetés, reklám stb.) kapcsolatban kifogásolja. Amennyiben a panasz nem felel meg a fentiekben meghatározott tartalmi és formai követelményeknek, a Szolgáltató a benyújtott panaszt elutasítja. Az elutasítás tényeiről és annak indokairól a panaszost köteles a Szolgáltató a panasz elbírálását követően haladéktalanul értesíteni. A panasznak tartalmaznia kell:
  • a panaszos nevét és e-mail címét;
  • a panaszban érintett szolgáltatás számát;
  • a panasz rövid leírását;
  • a panaszos konkrét igényének megjelölését;
  • a panaszfelvétel pontos időpontját;
  • a panaszfelvétel módját;
  • a megoldás leírását, illetve a végrehajtásért felelős személy megnevezését (amennyiben a panasz orvoslása azonnal megtörténik).
    1. A Szolgáltató az írásbeli panaszok kezelése során írásbeli panaszként tekint a levél vagy az elektronikus levél útján előterjesztett panaszra, továbbá bármely egyéb olyan eszköz útján előterjesztett panaszra, amely a Szolgáltató számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

    1. A panaszos által benyújtott írásbeli panaszt a Szolgáltató megvizsgálja, elbírálja és az arról alkotott álláspontját megindokolva a panaszosnak az általa megadott elérhetőségen legfeljebb harminc napon (30 nap) belül írásban megválaszolja. A Szolgáltató a válasza másolati példányát és a panaszról felvett jegyzőkönyvet három évig (3 év) köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

    1. Amennyiben a panaszos a Szolgáltató által a válaszlevélben foglalt megoldási javaslatot elfogadja, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül intézkedik a panasz kiküszöböléséről, ellentétes esetben tájékoztatja a panaszost a jogorvoslati lehetőségeiről.

 

    1. A Szolgáltató a panaszt elutasítja, amennyiben az
  • alaptalan;
  • hiányosan került benyújtásra;
  • nem felel meg a jelen ÁSZF és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény bekezdésében meghatározott panasz fogalmi elemeinek;
  • nem a Vásárló nyújtja be.
    1. A Szolgáltató a panasz elutasítása esetén is köteles tájékoztatni a panaszost a jelen Szabályzatban meghatározott módon azzal, hogy a válaszlevélben megjelöli, hogy a panaszával mely szervezeteknél, milyen elérhetőségeken kezdeményezhet jogorvoslati eljárást.

 

    1. Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

 

  1. illetékes kormányhivatal, mint fogyasztóvédelmi szerv;
  2. békéltetőtestületi eljárás;
  3. bírósághoz fordulás lehetősége. 

 

  1. Egyéb

 

    1. A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott szolgáltatások árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

 

    1. A honlapon történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

 

    1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései irányadóak.

 

 

Házirend

 

Az Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. (továbbiakban: Szervező) rendezvényekre (továbbiakban: Rendezvény) történő belépés az esemény Házirendjének tudomásul vételét és elfogadását jelenti.

A szervezők fenntartják a jogot a belépők szúrópróbaszerű átvizsgálásra, mely során ellenőrizhetik, hogy a Rendezvényen résztvevők betartják-e a Házirend szabályait.

A rendezvényre 14 éven aluli látogatók csak felnőtt korú kísérővel léphetnek be. Minden látogató saját felelősségére vesz részt a rendezvényen. 

 

A rendező mindent megtesz a rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, de a látogatók esetleges felelőtlen magatartása miatt bekövetkező károkért semmilyen felelősséget nem vállal. 

A rendőrség a 2005. évi CXXII. törvény alapján, illetve esetleges biztonsági szolgálat személyzete jogosult a látogatók igazoltatására, csomagjaik átvizsgálására, meghatározott tárgyak bevitelének megakadályozására, és jogosult a rendezvény megtartását zavaró személy(eke)t távozásra felszólítani.

Magatartási szabályok a Rendezvények területén 

A Látogató a Rendezvények területén az általános normákat betartva köteles viselkedni, a vonatkozó jogi előírásoknak és a Házirendnek megfelelően. A Látogató köteles tartózkodni minden olyan megnyilvánulástól, közléstől vagy cselekedettől, amely mások személyiségi jogait, életét, egészségét vagy testi épségét veszélyeztetheti vagy sértheti. A Látogató a Rendezvények területén fokozottan köteles a természeti értékek óvására, és köteles tartózkodni azok megrongálásától. A Látogató a Rendezvények területéről megközelíthető lezárt területre nem jogosult belépni. 

A Látogató tudomásul veszi, hogy a Rendezvényekről hang- és képfelvételt készíthetnek a szervezők, valamint a szervezői engedélyben részesülő Szerződéses partnerek, Közreműködők, Sajtómunkatársak, más Látogatók, illetve egyéb Harmadik személyek. 

Ennek megfelelően a Látogató a Rendezvényeken történő részvétellel kifejezetten hozzájárul az arcának, megjelenésének, megnyilvánulásainak rögzítéséhez és közléséhez, azzal, hogy a Látogató kizárólag kifejezett beleegyezésével nevesíthető.

Amennyiben a Látogató közszereplőnek minősül, úgy beleegyezése nélkül is nevesíthető. Az előzőek szerinti megjelenítések készítője átruházható és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez.

A szervezők, valamint a szervezőktől engedélyben részesülő személyek korlátozás nélkül jogosultak a megjelenítés hasznosítására, felhasználására (különösen a Rendezvények népszerűsítésére), többszörözésére, közzétételére, átdolgozására, nyilvánosságra hozatalára, nyilvánossághoz közvetítésére és forgalmazására, anélkül, hogy a látogató részére ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtaniuk. A Látogató külön is tudomásul veszi, hogy az Óbudai Egyetemi Napok rendezvényt, illetve a koncerteket, programokat rögzíti, a rögzített felvételt többszörözi és képhordozón terjeszti, sugározza vagy más módon a közönséghez közvetíti, ideértve azt az esetet is, amikor a Rendezvényt, illetve a koncerteket, programokat vezeték útján, illetve bármely más eszközzel vagy módon (például YouTube-on keresztül) úgy teszik a nyilvánosság számára hozzáférhetővé, hogy a nyilvánosság tagjai a hozzáférés helyét és idejét egyénileg választhatják meg. 

Az előzőek szerinti megjelenítés kapcsán a Látogató nem jogosult bármely igényt vagy követelést támasztani a szerzővel szemben.

A Látogató jogosult a Rendezvényeken hang- és képfelvétel készítésére, azzal, hogy ezt kizárólag személyes célokra használt telekommunikációs eszközbe (például mobiltelefon, táblagép) integrált kép- és hangrögzítővel vagy nem professzionális fotó felszereléssel végezheti, továbbá az általa elkészített kép- és hangfelvételt nem értékesítheti, ellenérték fejében nem hasznosíthatja, illetve kereskedelmi célból ellenérték nélkül sem hasznosíthatja, az azokon szereplő Látogatókat beleegyezésük nélkül nem nevesítheti, személyiségi jogukat nem sértheti. A szervezők kifejezetten kizárják a felelősséget arra az esetre, ha más látogatók az előzőekben írottakat megszegik. 

A Rendezvények területén – a Rendezvény bejárata előtti területet is ideértve – szervezők előzetes írásbeli engedélye hiányában tilos bármiféle gazdasági, kereskedelmi vagy reklámtevékenység folytatása.

A kereskedelmi és vendéglátó egységek tizennyolc éven aluliakat és ittas személyeket szeszes itallal a Rendezvények területén nem szolgálhatnak ki. A hatályos jogszabályok alapján kábítószernek minősülő anyagok fogyasztása a Rendezvények területén is tilos, azt a törvény bünteti. 

Tekintettel arra, hogy a Rendezvény célja a kulturált és a zavartalan szórakoztatás biztosítása a Látogatók számára, a Rendezvényen a szervezők által szervezett eseményekkel össze nem függő bármilyen demonstráció – az azon résztvevők létszámától függetlenül – tilos.

Mindazonáltal a szervezők fenntartják maguknak a jogot, hogy egyes demonstrációkat a szerző előzetes kérése alapján, kizárólagos megítélése szerint engedélyezzenek, azzal, hogy az azokon résztvevők ilyen esetben is kötelesek a jelen házirendet betartani, és egyébként is olyan magatartást tanúsítani, hogy az más Látogatók szórakozását, a Rendezvény területén való közlekedést, a Rendezvény területére való bejutást, vagy onnan való kijutást, továbbá a szolgáltatások és/vagy Termékek más Látogatók általi igénybevételét ne zavarja, ne nehezítse, ne korlátozza, ne akadályozza, vagy ne lehetetlenítse el. A szervezők jogosultak a kifejezetten nem engedélyezett demonstrációt indoklás nélkül befejezni, továbbá a szervezők fenntartják maguknak azt a jogot is, hogy az általuk az előzőek szerint engedélyezett demonstrációt is indoklás nélkül befejeztessék. A szervezők kizárólagos megítélése szerint jogosultak a demonstráció egyes feltételeit – így különösen a következőket: létszám, helyszín, és időtartam – megállapítani. Abban az esetben, ha a szervezők egy adott demonstrációt befejezettnek nyilvánítanak, a Résztvevők kötelesek azt azonnal abbahagyni. Abban az esetben, ha a szervezők egy általuk az előzőek szerint engedélyezett vagy tudomásul vett demonstráció tekintetében feltételeket állapítanak meg, a résztvevők kötelesek azokat maradéktalanul betartani.

Magatartási szabályok a Rendezvények területén kívül

A Látogató a rendezvény helyszínén kívül, az oda és vissza út alatt a vonatkozó jogszabályokban meghatározottak szerint, kulturáltan, az általános normákat betartva köteles eljárni és viselkedni. A Látogató köteles tartózkodni minden olyan megnyilvánulástól, közléstől, vagy cselekedettől, amely mások személyiségi jogait, életét, egészségét, vagy testi épségét veszélyeztetheti vagy sértheti, különös tekintettel a további Látogatókra, és a helyi lakos Harmadik személyekre.

A Látogató az adott Rendezvényen történő részvétellel kifejezetten vállalja, hogy a rendezvényen Közreműködőkkel a jogszabályi keretek között messzemenően együttműködik, veszélyhelyzet esetén, illetőleg amennyiben egyéb fontos körülmények (így például közegészségügyi okok) ezt indokolják, az utasításaikat követi. 

Szolgáltatások nyújtása és Termékek értékesítése: 

A Rendezvényeken ingyenes és fizetős Szolgáltatások és Termékek egyaránt igénybevehetőek. A Látogató vállalja, hogy minden igénybevett fizetős Szolgáltatásért és Termékért fizet, felelősséget vállal minden vételár és díj kellő időben történő megfizetéséért. A Látogatók a fizetős Termékek és Szolgáltatások ellenértékét a rendezvény közreműködői vagy Szerződéses partnerei által felkínált fizetési megoldások szerint egyenlíthetik ki. 

A szervező nem vállal felelősséget a személyekben vagy anyagi értékekben keletkezett károkért, amennyiben azok a Házirend be nem tartásából, illetve a vendégek felelőtlen magatartásából erednek. Nem vállal felelősséget továbbá az elveszett, eltulajdonított tárgyakért, eszközökért.

A talált tárgyakat minden vendég az információs pultnál köteles dokumentálás mellett leadni. A szolgáltatásokat és eszközöket minden vendég saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe.